Måndag/God mat/Tv/Varm Choklad

Måndag.

Idag så åkte jag och mamma till Vara och kollade på balklänningar =)
Jag blev totalt kär i en! Satt perfekt och va så fin, den va faktiskt lila =P
Ska dubbelkolla med Martina så att hon verklgen vill gå på balen, så att man inte köper
en balklänning helt i onödan. Men shit va snygg den va!!!

Efter det så tog vi en tripp till Vara Bagarn och fikade, varm choklad och negerboll,mumma!
Sen va tanken att vi skulle åka hem, men icke, mamma ville till Ann-Chatrine en sväng så vi åkte dit.
Blev en väldans lång sväng tycker jag.
Sen åkte vi och handlade lite mat, sen hem, vi va allt borta ett par timmar.

När vi kom hem så va Philip hemma, han fipplade vid datorn. Jag gjorde mat, ikväll blev det
Potatisgratäng och Grynkorv riktigt gott.
Nu sitter man i soffan och kollar på Paradise Hotel, har inte sett ett enda avsnitt så tänkte att jag skulle kika
och se hur det va, men det e ju precis som alla andra Paradise Hotel program/avsnitt som har varit de andra åren.
Inte riktigt min grej. Dricker varm choklad oxå, som vanligt haha!
Har kollat upp vad ett gymkort kostar i Herrljunga, har längtat efter att befinna mig i ett trevligt gym =)
Tänkte att jag ska försöka hinna med det, åtminstonde 1 gång i veckan.
Men har inte pengar riktigt än till det, får vänta till slutet av denna månaden. =/

Förresten så e det bara 1 vecka och 1 dag kvar tills jag sitter i tattueringsstudion och får en fin tattuering på min
fot! =D Nervös e jag hihi men men så e det =P
Emma och Martina ska förmodligen va med mig =) Känns gött det. Martina ska beställa tid då =)

Snart, snart ska jag orka ta mig ner och ta ansiktsmask och ta en snabb varm dusch.
Imorn hoppas jag att hinna med solning ^^
Beror lite på när jag slutar skolan och om Therese e kvar i Trollhättan så jag kan åka med henne hem =)
Så att jag slipper bussarna och tåget, så har ingen aning om vilken tid det blir solning för min del.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0