Måndag/Bowling

Måndag.

Idag på dagen har jag inte gjort mycket, pratade med syssling och emelie i telefon.

Så bestämde vi oss för att spela bowling i Lidköping =)

Vi fick en bana halv 7 denna kväll, så jag åkte till Emelie redan halv 4 för mamma skulle åka och jobba

då så då fick jag åka med i den svängen.

Pernilla och Mikael kom och hämtade oss vid stationen med bilen annars hade vi inte hunnit så bra i tid.

Bussen va lite seg på att köra nämligen.

Men det va kul att bowla, jag måste ju dock intyga att jag vann! =D =D =D

Så stolt jag är! haha =)

Sen åkte vi hem, gick en sväng i Vedum sen till Emelie, kollade tåg till Herrljunga, hur de går för imorn ska vi

till Herrljunga och sola =D Hann inte med det idag ju =P Så bestämde vi oss för att vi ska fläska pizza oxå.

Det förtjänar vi stort! Men men ha det gött så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0