Måndag/Äntligen hem!

Måndag.

Nu sitter jag på tåget hem, äntligen!!!! ska blir riktigt gött att få komma hem och få i sig lite mat idag, jäkla skitmat i skolan! jag e vrålhungrig!
Har haft 2 timmars håltimme idag, jag, Martina, och Emma kollade på film, vi kollade på Cry Baby, de tyckte att den va bra =)

Hoppas att Andreas och Ellen fortfarande e kvar hemma, det tror jag nog att det e. Vore ju kul att träffa de innan de drar hem igen.

Ikväll har jag planerat att baka chokladfudgetårta =) Beror på ifall pappa vill köpa de ingredienserna som saknas, men det tror jag nog, han tycker ju om det oxå så.

Så har jag även hunnit till Apoteket idag, köpt mig Helosansalva, som jag ska ha och smörja in tattueringen med =) Gött, imorn gäller det! Nervööös!!!! Emma ska följa med mig =)
Pappa hämtar mig så ska vi åka en snabbis till mormor så att hon oxå får se den, hon e nyfiken som vanligt =P

Ikväll blir det en riktigt slapparkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0