Lördag/Shopping/Gymkort

Lördag.

Idag så åkte jag och mamma till Lisch. Först åkte vi till Hem kompaniet, där köpte jag doftoljor och en sån man häller det i. Sen åkte vi vidare till Friskis & Svettis, där jag köpte mig ett gymkort på 6 månader =)
Ska ringa dit och boka en tid om rundvisning på alla maskiner imorn hade jag tänkt, man va tydligen tvungen att boka tid för det. Tänkte köpt mig en väska där men de va slut för tillfället =/

Sen efter att det va avklarar så åkte vi och parkerade bilen och gick till B.Young där jag köpte mig ett par fina leggins med mitar på =) och ett skärp med nitar =)
Sen gick vi vidare till Gina Tricot, där köpte jag en grå skjorta som e superskön!
Sen gick vi till Madonna och åt Tacobuffé, gött! Sen åkte vi från Lisch.

Handlade fika på Nordpolen så åkte vi till Kristian och Tina och fikade. Sen ett tag efter det så gick jag till Alléhallen och kollade på buggtävling. Sen åkte jag hem.

Nu sitter jag här och kollar på tv och har tråkigt. Väntar på ett sms svar av Emelie och hoppas på ett bra svar.

Leggins


Skärp


Skjorta


Ljusgrejs


Doftoljor


Nöjd med mina inköp idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0