Lördag/Lugn/AC/DC

Lördag.

Igår så blev det att jag, Emelie och Bella åkte till Vara på en liten fest, va inte så kul direkt, så vi va inte där allt för länge. Va gött att komma i säng.

Idag så åkte jag och mamma till Lidköping runt halv 10 tiden, hämtade upp mormor och åkte och fikade.
Så gick jag, Pernilla och hennes kille och kollade på balklänningar, men alla va fula i den butiken.
Så gick vi runt i andra affärer och kikade.
Jag blev superglad för att jag hittade den AC/DC t-shirten som jag har velat ha så länge, på rea =D gött!

Sen så åkte vi på kalas till Pernilla, för hon fyllde 18 år igår. Fick riktigt god mat! Potatisgratäng och kött på planka med massa grönsaker och frukt =) Inte fel.
Efterrätten bestod av tårta, hallonbomb, fast jag gillar inte tårta så jag tog ingen.
Sen åkte vi hem, va hemma strax efter 6.

Blir en lugn lördagskväll denna kväll, just nu kollar jag på Se upp för dårarna som går på tv4 Plus.

AC/DC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0