Lördag/Lugn kväll kommer det bli

Lördag.

Igårkväll så kom Emelie till mig =) Så käkade vi lite chokladpudding sen åkte vi vidare hem till Bella =)
Hon va dock väldigt onykter haha. Vi åkte vidare till Vara,sen tillbaka till Bella. Så satt vi där och tjötade skit och hade trevligt. Sen så åkte jag och Emelie hem. Fick några flummiga kort haha, ( har inte lagt in de på datorn än, kanske slänger in några bilder här sen).

Nu kollar jag på reprisen på Let´s dance, har ätit lite mat.
Ska snart traska ner till mitt rum, måste städas! Barr överallt =S dumma gran.
Ikväll blir det en lugn kväll, ska inte ut nånstans,har inga pengar till det.

1 dag kvar tills Andreas och Ellen kommer! =D

3 dagar kvar tills jag tattuerar mig! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0