Lördag/Backstage/Larv

Lördag.

Denna kväll tillbringade jag med Emelie och Bella på Backstage i Trollhättan =)

Väldans trevlig kväll va det, fick en helt okej plats precis bredvid baren, härligt!

Happy Hour, så då passade man ju på att handla ;P gött!

Det va andra gången jag va där, lika trevligt som första gången =P Första gången för Emelie och Bella.

De gillade stället =) så det blir definitivt fler, många fler besök dit vill jag lova.

Tjötade med lite annat folk som va där, trevligt trevligt.

Visade sig att en tjej och jag känner samma person, en som gick ur florist på min skola förra sommaren.

Sen gick vi från Backstage runt halv 2 tiden, skulle gå till Resecentrum där Emelie Ferrarini väntade med bilen.

Men det va hemskt kallt att vandra dit, mellan alla snödrivor, de hade ju bara skottat små gångar som man

fick snirkla sig igenom och bla bla. Men vi kom fram till bilen till slut, varmt och gött.

Men så körde vi fel, fel håll haha. Så jag fick förklara vägen till min skola, så fick vi utgå därifrån, det gick

fint =) Kom på rätt väg, men fasiken va halt det va då!

När vi väl kom fram till Vedum så hämtade jag mina saker hos Emelie sen åkte jag vidare till herr Mattis.

Som låg vaken så snällt ^^

Men men, den kvällen måste som sagt göras om flickor! Bella har lite flummiga kort på Facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0