Fredag/Vad ska man göra?

Fredag.

Igår så va jag på praktiken, blev förvånad, fick sluta redan klockan 3 =O frågade varför, det va för att det fanns inget att göra och att det e ju onödigt att vi går 3 stycken och bara glor typ.
Men då fick ju jag problem med att hitta skjuts såklart, mamma o/c va full bil, pappa hade avstängd mobil, philip jobbade, inga grannar hemma, så jag fick ta och ringa Mattis med tanke på att jag visste att han va ledig.
Så då va han så snäll och hämtade och skjutsade hem mig =) gött det.
Sen på kvällen så kikade jag och Mattis på film, drack lite Black Tower, gött va det.

Idag då. Så har inte jag gjort så himla mycket. Har bytt påslakan mm. Varit med Philip och Sabina och flängt runt i Herrljunga och Vara, käkat pizza, köpt tranbärsjuice.
Kom hem nyligen, ska fortsätta i mitt rum med att byta gardiner och duk och sen ska jag kolla på Let´s Dance om jag orkar med det, efter det måste jag städa min byrå!

Imorn bär det av till Lisch för att uträtta några ärenden. Ska bege mig till Friskis och Svettis och köpa gymkort sen ska jag köpa mig ett par leggins med nitar på och ett skärp med nitar på =) som jag hittade i en affär förra helgen, nu har jag pengar så jag kan köpa det =)
Sen så ska jag väl åka hem. Har ingen aning om va jag ska göra på kvällen. Får la se, det blir la som det blir typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0