Fredag/Vad händer?

Fredag.

Idag så har jag varit i skolan, ska börja vara det för att kunna jobba mera med projektarbetet. Jag och Emma fick även svenskan klar idag, himla gött!
Vi slutade redan då 12:15 =)
Så då åkte vi in till stan en sväng sen åkte jag hem, lagade mat när jag kom hem.

Nu sitter jag här ensam hemma med 4 lata katter på en fredagskväll, mamma och pappa e bortbjudna.
Väntar på att Emelie ska ringa, hon ska la förmodligen ta bilen hit ikväll så får vi väl se va vi hittar på.
Vi kan ju faktiskt åka helt själva nu utan att fixa skjuts eftersom hon va så grym och klarade körkortet igår =D
Grattis till Emelie-pemeli!! <3
Ja, jag ska oxå fixa mitt körkort, har inte riktigt kommit igång med läsandet, men jag blir så irriterad när folk tjötar så in i H**v*te mycket på mig om det! Därför så drar jag ut på det. Så, då vet alla det, bla bla.

Ska kasta mig in i duschen strax oxå, ska även ta ansiktsmask *härligt*.

Förresten...
2 dagar kvar tills Andreas och Ellen kommer!! =D
och
4 dagar kvar tills jag tattuerar mig! =D





Får bli denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0