Fredag/Tattueringstid/Bowling

Fredag.

Idag så va jag en snabb tripp i skolan, sen drog jag in till stan och åt på Max så hann jag med en snabb runda inne på Gina Tricot =) Jag fick faktiskt köpt mig två klädesplagg, handlade då upp mitt presentkort.
De e de som e på bilderna här nedan. =)
Sen tog jag bussen till Lidköping för att besöka tattueringsstudion Needles Of Pain.
Men när jag kom dit så stod det att det öppnade 14.00. En timme kvar då alltså.
Så istället för att frysa ihjäl så gick jag till Söderströms Café och tog mig en varm choklad med marsmallows i.
Himla gött va det, satt och läste skvallertidning.
När klockan blev 14.00 så började jag trippa tillbaka mot studion, hmm fortfarande inte öppet?
Så jag ringde det nummret som stod där och kom fram till Micke (tattueraren) som då hade varit på begravning =/
Men han frågade om jag hade möjlighet att dyka upp efter en halv timme, och ja det kunde jag sa jag.
Så jag satte mig och väntade på resecentrum tills klockan blev 14.40 då gick jag dit. Öppet =)
Visade han tattueringen, sa vart jag ville ha den, han sa " inga problem" =D
Så fick jag en tid den 19 Januari klockan 17.00 =D då ska jag få göra min första tattoo!
Frågade vad den kunde gå på på ett ungefär, han sa "en femhundring" trevligt tänkte jag =)
Men jag måste ju erkänna att jag e jävligt nervös!
Men som man brukar säga vill man va fin, får man lida pin. Han sa att det kommer inte ta så lång tid =P
Så snälla, håll tummarna för att det kommer gå bra!

Mamma kom och hämtade mig i Lidköping, så åkte vi till Mc´Donald´s för att mamma hade inte ätit något så
hon ville äta där, jag tog en Mc Flurry.
Sen åkte vi hem =) pratade med Emelie i telefon, vi båda va hemskt rastlösa, så kom vi på att bowling e kul (fast att vi bowlade i måndags). Så jag slog en pling till Philip och Sabina och frågade om de va sugna.
Det va de, Johan oxå, så jag ringde och bokade en bana i Vara.
Det gick bra denna gången oxå =) Jag vann första serien och Johan vann andra serien.

Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och kollar på CSI Miami med mamma.
Ska snart ropa in Lucifer så att han kan gossa med mig =)
Tessie går ju inte att gossa med, hon springer ju bara runt och har damp typ.

Dödskalle linne


Party Linne Med Kedja


Bowling


Lucifer lägg märket till hur sur Lucy ser ut i bakgrunden








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0