Fredag/Larv/Hemma

Fredag.

Ja idag så vaknade man upp i Larv, firade nyår där igår, med Mattis och Green.

Det va ett väldans lugnt nyår, vi lagade mat, bakade, drack lite gött, tjötade skit och spelade typ.

Mycket trevligt faktiskt =) Givetvis drack vi skumpa vid 12-slaget. Nån fransk skumpa.

Det skjöts raketer överallt runt omkring, vi hade tyvärr inga.

Idag då, så har jag inte gjort så mycket, kom hem runt halv2, så har jag knappt gjort nåt vettigt.

Men lite smått rastlös e jag som i vanliga fall.

Har funderingar på om jag ska åka med mamma till Lisch imorn, men vette fasiken om man orkar upp, men

det e ju alltid trevligt att kika runt i affärer.

Men det e ju inte lika roligt att kika själv tycker jag inte, så det e la det som e problemet.

Jaja, får la se hur man gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0