Torsdag/Tråkig dag/Hoppas

Torsdag.

Ja, idag har det varit världens tråkigaste dag iallafall. Hade planerat att åka till trafikskolan och läsa teori när pappa slutade jobbet, vi hade bestämt att han skulle köra mig, men då så började det verkligen att bräka ner massa snö, så sa han att han inte ville köra till Vara i detta vädret ikväll =( faaan!
Jag vill dit!!!

Jaja, det jag hoppas på är att Emelie kommer ha en tid till mig imorn på hennes praktik så hon kan få färga mitt hår.
Jag ska göra det lite mörkare med röda slingor i igen! jag gillar det så..
Jag får veta det imorn på morgonen, hon ska fråga där, hon har 2 kunder imorn iallafall, hoppas hon kan!
Då hoppas jag även att tågen går som jag vill.

Ja och imorn e det fredag oxå, veckan har gått hemskt fort! Blir väl en lugn kväll för mig imorn, ska ju till Kronan och festa jävel med Emelie!! =)
Va ju ett tag sen vi va där ihop. Hoppas det blir kul, har ju lite vin som ska drickas upp oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0