Torsdag/Glad

Torsdag.

Hej hopp hallå igen!!!!
Jag e glad nu, pappa körde mig till trafikskolan förrut så jag kunde sitta med min teori och svara på frågorna.
Så till slut så fick jag Godkänt på fas A!!! Så gött!
Testade med en gång på fas B och då fick jag faktiskt inte så dumt resultat för att ha stressat igen det, fick iallafall 52 rätt av 70, får man 63 så är man godkänd, så mjaaaa inte långt till det =)
Sååååå glad!!! ska dit imorn en sväng om jag hinner =) så håller vi ju givetvis tummarna för att Emelie kan och har tid med att fixa mitt hår =)

Nu har jag kikat på tv en stund och smaskat på lite vindruvor, man blir ju inte direkt mätt på det så ska se om det finns nån annan mat att smaska i sig lite grann.
Sen blir det till att sova och hoppas på ett trevligt besked på förmiddagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0