Tisdag/Teori

Tisdag.

Direkt när jag gick upp imorse så gjorde man iordning dig lite grann och åkte till trafikskolan, satt där i några timmar, det lönade sig lite iallafall =)
Har inte gjort så mycket mer idag, tagit det lugnt.

Men: JAG LÄNGTAR TILL GYMMET!!!!!! vill dit nuuuu!

Imorn blir det till att gå upp klockan 7 på morgonen redan, jobbigt, men trevligt, för att jag och mamma ska åka och få massage mm. Ska bli så gött! Vi ska va där klockan 9.
Efter det så ska jag nog dra till trafikskolan en stund, nu när man har de flesta frågorna i huvudet, jag e sååååå nära på att klara denna fasen! Vill klara den imorn!

Så får man väl se vad som händer imornkväll, det e ju redan onsdag imorn, går fort gör det! Vill ju gärna göra nåt.
Kanske blir till att sitta och glo hemma, vad vet jag.

Så tänker jag på underbara Tania idag oxå, rätt jobbigt =/ saknar henne såååå himla mycket så det går inte att beskriva!!!! <3<3
Vill åka till hennes grav när som helst, men går ju inte på grund av tåghelvetena!
Men tur att man har ett par bilder på henne som man kan kolla på och minnas alla undernart roliga stunder som vi har haft, en av bilderna sitter mellan strängarna på min elgitarr som hänger på min vägg, passar himla bra, hon hade ju en bra musiksmak <3

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

I vara har dom tydligen stängt gymmet pga tak-ras-risk.

2010-02-24 @ 12:54:23
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0