Söndag/vad gör man?

Söndag.

Igår så blev det så att jag åkte själv till Vara, mötte upp Kristina senare på kvällen, så gick vi till Kronan.
Det va faktiskt riktigt kul! Verkligen nästan varenda jävel man känner va där, det va kul.
Jag åkte hem 1 för då åkte ändå M igenom Vara, så då va det ju lika bra att åka med.

Ja, och idag e det den tråkiga dagen, Söndag. bläää. Alla hjärtans dag oxå, men det berör inte mig nåt, tyvärr.
Vad ska man hitta på idag då?? Satt och fösökte hitta info om den tulpanen jag ska skriva lite om, men finns ju inte ett skit, då blir det ju inte alls lätt. Tänkte ju att det kan va gött att få det klart långt före ju, men icke.

Så e det så tråkigt oxå för att alla här borta har sitt sportlov den veckan som kommer, alltså v.7, men jag har v.8! Dumma Trollhättan!!!! Så alltså, när jag e ledig, då går de andra i skolan =(

Just det ja! Den här kakutmaningen som jag har med Mattis, så e det ju faktiskt så att JAG vann den! =D
För att det va nån som hade haft med sig kakor till hans jobb, och han började äta utan att tänka sig för, så kom han på det efteråt att det sket sig för han, så det betyder att han förlorade och JAG VANN!! Haha! Jag som e galen i kakor! Men bara för det så tänker jag klara hela Februari ändå, om inte längre =)
Det e ju inte så svårt trots allt. Går ju tydligen ner i vikt oxå =D det e ju aldrig fel.

Har stor fundering på om man ska orka ut och gå den långa svängen sen i detta vädret. Är ju inte så värst kallt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0