Söndag/Trevlig helg

Söndag.

Jag har inte varit inne här och skrivit nåt på några få dagar, men har haft full rulle så har varit så trött på kvällarna. Men så blir det.
Förra veckan va jag och tränade på Friskis & Svettis, gött som f*n va det =)
Har varit praktik som vanligt i veckan =) Det e iaf vårkänslor i affären nu =) Massa vårlökar och vårblommor, härligt! har varit hos Mattis och kikat på film som i vanlig ordning i veckan oxå.

I fredags kom Emma hem till mig =) Vi får ju jobba med projektarbetet extra på fredag, så får vi jobba hemma med det, så hon kom till mig, så kanske hon kommer hit denna fredagen med =D
Vi hade iaf trevligt, kom en bit med arbetet oxå =)
På fredagskvällen så åkte jag själv till Trollhättan, mötte upp Amanda och Linnéa på Backstage =D Så underbart kul kväll va det! Haha! Amanda skrattar rätt mycket åt mig nu haha, " Min lilla indianhövding med långa dreads och tattoos" haha xD

Igår då, lördag. Va och firade Pattis som fyllde år =) Himla trevlig kväll va det. Jag och Emelie fick åka till Herrljunga för att hämta Shrek, Åsnan och Hulken för de skulle med och fira Pattis.
Mamma va snäll och kom och hämtade mig på natten =)

Idag söndag har jag inte gjort så himla mycket. Finns inte så mycket att göra heller för den delen så.
Har kikat på tv med mina katter.
Får la se om man kanske kommer på nåt att göra sen.

Förresten! I fredags medans mamma va och klippte sig så gick jag in på Lise´s mode och present,Jack & Jones och kikade. Hittade ett långt linne,fast inte svart eller grått, utan ROSA!
Äger inget ROSA, men tänkte va fan, klart att jag oxå ska få kunna ha nåt färgglatt nån gång så jag provade och ja, jag köpte det ROSA linnet!

Beviset på det ROSA linnet jag köpte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0