Söndag/Städat/Gossar med katter

Söndag.

Ja, uppe tidigt idag. Lagat god mat, ätit, kollat datorn och tv:n med Lucifer. Han e hemskt fjäskig idag =)
Sen så ringde mamma och ville att jag skulle dammsuga köket och hallen, tänkte då att lika bra att göra det direkt.
Blev väldans mycket mer gjort haha. Har tvättat, vikt iordning tvätt, dammsugit hela nedervåningen, till och med badrummet haha! Städat hela badrummet, behövdes, så jag gjorde det.
Satt igång diskmaskinen. Sen fick jag helt plötsligt för mig att städa det stökiga "datorrummet" lr "bröterummet", så då gjorde jag det oxå. Blev en väldans skillnad! Om inte mamma och pappa ser nån skillnad så måste de verkligen va blinda hehe. Rätt så nöjd med allt jag har gjort idag =)

Mamma ringde precis och frågade om jag hade dammsugit, men jag sa att det får hon se när hon kommer hem och att jag inte såger så mycket.

Ikväll blir det en lugn kväll hemma med mamma och pappa, ska bli pensionär ikväll och spela bingolotto haha!Men jag har bestämt mig för att vinna en hög med pengar lr en trevlig solresa!!! =P

Kan ju ta och skryta lite grann med att jag har lov den veckan som kommer =D Så gött!
Längtar till onsdag, för då ska jag och mamma götta oss med kroppsbehandling, ansiktsbehandling, jag ska färga ögonfransarna och mamma ska få plockade ögonbryn och få de färgade. Ska bli gött!
Det jobbiga e att vi ska va där klockan 9 på morgonen, jag e ju rätt så morgontrött!

Så e det över 1 meter snö ute här så att man har fått skottat fram små gångar hehe, flummigt, men det va ju ett antal år sen det va så här mycket snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0