Onsdag/Ingen massage/Balklänning

Onsdag.

Ja imorse så gick man upp för att åka till Lidköping på massagebehandling som man har längtat efter som en tok!
Precis när vi ska åka så ringer luren, det e från det stället, och då meddelar de att hon har blivit SJUK!!! fan!
Hemskt tråkigt, så då blev det inget sånt idag, så vi har fått en ny tid, den 15 mars!
Så då va det bara till att gå och lägga sig och sova igen...

Ville inte va hemma och inte göra nåt idag oxå, så hörde lite med sysslingen va hon gjorde om hon va sugen på att prova balklänningar idag, mamma tjötade lite grann oxå så.
Så blev det att vi kastade iväg oss till Lidköping, till Annette och Pernilla så drog vi till en affär =)
Det fanns såååå många fina klänningar!!! Billiga va de oxå ju! gött!
Vi va där i 3 timmar och provade och hade oss haha, ni skulle sett mamma och Annette, de va öfr roliga, sprang omkring där och snurrade som små hönor och sa typ " den här, och den här, men den här då?! men den här va väl fin? prva den" typ så haha, det va kul =)

Så ja, jag har alltså köpt mig en balklänning idag =) Hon gade fått in den jag köpte idag, hon hade inte ens hunnit packa upp den hihi. Men så fixade hon den så fick jag prova, och den va så fin, och satt perfekt!
Såååå nöjd! Det är en sjal med oxå, samma färg som klänningen =)
Pernilla hittade oxå en, jättefin, men hon fick inte med sig sin idag, för den skulle beställas i en annan färg lr va det va, hon va cool i den iaf.

Ringde och pratade med Emma oxå, ska iaf gå med henne på balen, vet inte om Martina kan.
Men så fick vi en tid på måndag, så hon kan få prova balklänning hon oxå, hon har egentligen stängt då, men det gick bra att vi kom så Emma får prova =) Hoppas hon hittar nån fin! Fanns ju massor så det gör hon säkert =)

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, så blir det till att softa framför tv:n hela kvällen med ALLA mina sötisar! (katterna alltså) =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0