Måndag/Skola/Sen träning

Måndag.

Just nu sitter jag i skolan jättetrött och har lektion, kunde inte sova inatt =/ Jobbigt.
Har en lektion till sen ska jag bege mig in till stan och äta på Max sen ska jag ta bussen till Lisch och träna.
Gör det idag så kan jag ha en riktigt gó slappdag imorn.

De här lektionerna känns typ väldans meniingslösa faktiskt, e ju typ klar!
Så va gör jag här egentligen? =S Undrar då jag.
Kom på det att jag har glömt mina gympaskor men det går ju träna på gym ändå. Ska kika hur tåg lr bussar går hem från Lisch oxå, kan ju va bra, va ju så smart och glömde alla tidtabeller hemma.

Jag vet iaf vad jag ska äta för gott ikväll, Potatis, Köttbullar, Brunsås och Lingon!!! Supergott!
Till efterrätt Persikor i spa i burk =)
Just nu sitter min bror och Tina på flyget på väg till Fuerteventura, sååååå fuskigt ju!!!
Vi ska mata deras katter Fluffy och Maja denna veckan då medans de e borta i solen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0