Måndag/Skola/Ny väska

Måndag.

Idag i skolan så hade vi redovisning i svenskan, om varsin författare, det gick bra.
Sen efter skolan åkte jag in till stan, till Gina Tricot och köpte väskan som jag ville ha =)
Sen en snabbis till Espresso House och köpte varm choklad. Satt där en liten stund med Emma och Emelie.
Sen tog jag bussen och tåget hem.

Nu sitter jag och kollar på tv och tar det lilla lugna. Väntar på att Andreas och Ellen ska komma =)
De kommer la snart. Då blir det god mat, mammas potatisgratäng och stek.
Så blir det väl bus med skitungen =) Den 13:e februari ska jag och Ellen gå på bio =) Vi ska gå på Grodan och Prinsessan.

Här har vi min nya fina väska med nitar!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Angelica!

En ledtråd avslöjad....... Ellen ska alltså vara hos er den 13 hihi. Då ska vi inte neråt i landet i alla fall...

2010-02-01 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0