Måndag/Ingen träning/Lugnt/Bilder

Måndag.

Det blev ingen träning idag, ingen god mat i skolan och hade inte pengar så det räckte till att köpa så struntade i träningen idag. Tränar imorn istället =)
På håltimmen idag så blev det jag, Martina och Amanda som åkte till Överby.
Vi gick till Intersport, så kikade jag på Fitness Gloves. Köpte ett par =) Underbart sköna, kommer bli goare att träna med de på =) Nöjd!

Sen tog vi bussen tillbaka till skolan, vi hade svenska, inte så kul, men tiden rann iväg, blev lite prat om studenten bara sådär, med flak och sånt. Sen gick man och försökte fördriva tiden, tills bussen skulle komma så man kunde börja sin hemresa, äntligen!
Såklart så fick man stå och vänta med tåget ett tag i Vara, på grund av att det förbannade Lidköpingståget va försenat! Typiskt!

Sen så kom man äntligen hem, då stod Andreas och väntade och ville hemskt gärna komma in i huset hehe.
Så ställde jag mig och stekte köttbullar, kokade potatis och gjorde sås, såååå gott blev det!

Ikväll blir det bestämt en lugn kväll hemma, kanske får lite skolarbete gjort, vet inte, får la se vad jag känner för.
Senare blir det iallafall till att fixa ihop lite Chokladmousse. Inte fel nån gång ibland.
Känner fortfarande inget sug efter kakor =) det e ju ett plus.

Igår fick jag en försenad 18-årspresent av min moster =) Jag fick örhängen och ett armband, mycket fina grejer! =D

Örhängena


Fitness Gloves


Jag i lördags


Jag i lördags







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0