Måndag/Första lovdagen

Måndag.

Ja idag så e det första lovdagen =) så gött! Gick upp kvart i 10 och åkte till Vara till trafikskolan och satt och svarade på teorifrågorna på datorn, det går sakta men säkert framåt, funderar på att försöka ta mig dit imorn oxå.
Sen efter det så åt jag och mamma på Gabriels, det va gött! Pizza!
Efter det så åkte vi hem.

Nu sitter jag och kollar på tv med Lucifer och kikar datorn. Händer inte så mycket. Det e ju typ inga andra som e lediga denna veckan, de flesta som jag känner hade sitt lov förra veckan.
Har funderingar på att skriva tulpangrejset, men har ju ingen info om liljetulpan, så blir ju lite svårt.
Är lite seg just nu, mamma kommer la hem snart nån gång, hon e och badar.
Det har hänt nåt med mitt finger, två röda partier som gör hemskt ont! typ bränner oxå. Inte så trevligt vill jag lova.

Synd att det inte behövs nån mer som jobbar denna vecka, då hade jag ju gärna gjort det, istället för att sitta hemma och hänga hela dagarna. Men det finns typ inte så mycket att göra nu så.
Vill åka till Lidköping idag, till en Inter Flora butik som jag upptäckte där och se om de har extrajobb.
Behöver ju tjäna pengar nu!
Jäkla skit att det inte går några tååååg! Mamma e nog inte så sugen på att köra när hon kommer hem heller, skit.
Jag vill ju träna oxå ju! men kommer ju inte till Lidköping =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0