Lördag/Tecknade filmer/Vad har kvällen att erbjuda?

Lördag.

Hemskt va dålig jag har varit på att skriva inlägg denna veckan då. Haft fullt upp.
I maj nån gång så ska jag försöka ta mitt körkort iaf. Lika bra.

Just nu så sitter jag, Ellen och mamma och kollar på Aladdin Rövarnas Konung. Jag har inte bestämt mig än vad jag vill göra ikväll heller, antingen Backstage, Kronan lr en annan sak. Har absolut ingen aning än =S
Om jag vill till Backstage måste jag hitta en shafför från Trollhättan och det e inte det lättaste, plus att det blir en stor summa bensinpengar, så e nog illa tvungen att räkna bort Backstage denna kvällen =(
Om jag ska välja Kronan så vet jag inte vem/vilka jag ska dit med heller, Emelie e hos Linda ikväll.
Den sista grejen hoppas jag helst på känns det som nu iaf, men räknar nog inte riktigt med det =/
Kanske bara blir en tråkig kväll hemma =/

Bla bla bla vill ju typ enna veta snart ju!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0