Lördag/I Vara/Fest

Lördag.

Tidigare idag så va man typ insnöad, hade inte åkt nån plogbil, så det va 40cm snö på vägen.
Men när vi satt och åt så brumma det förbi en plogbil på vägen hemma! =) Gött!
Så när vi ätit klart så åkte jag och pappa till Vara, det gick fint. Skulle till Kristian och Tina =)

Så nu sitter jag hos dom, nyduschad och kikar på tv med Tina. Kristian badar, där lär ju han va ett bra tag.
Sen så ska vi göra oss iordning inför Inflyttningsfest! Kvällens klädsel blir svart och rosa, med lite smycken.
Blir nog bra...hoppas jag.
Jag vet inte om/hur jag kommer hem inatt, kanske får gå i snöoväder, för vet ju inte vem man kan sova över hos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0