Lördag/Älskar min nya hårfärg/Kronan

Lördag.

Ja, kunde inte blogga nåt igår, åkte direkt till Lidköping när jag vaknade för att Emelie skulle fixa mitt hår =D
Så där va jag heeeela dagen lång =)
Men guuud va nöjd jag e! blev så bra! =D Tack Emelie!!!!! Emelie is the shit ;P hihi.
Men jag måste faktiskt sola en gång, för att få lite färg i mitt ansikte, isåfall blir det till att smörja in tatueringen massssssor!!! för säkerhets skull liksom.

Ser verkligen fram emot ikväll! Då ska jag och Emelie till Kronan! Har ju lite vin från förra helgen som måste tömmas! Annars blir det äckligt!
Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska ha på mig ikväll, hmm men jag har ju ett tag att fundera =)

Gick upp för en stund sen, det ni! Brukar jag inte göra runt denna tiden, men det har jag faktiskt gjort hela veckan, till och med tidigare! =O
Men jag funderar på va jag ska hitta på för mat att göra idag, ibland e det himla lätt att komma på men ibland skiter det sig totalt haha.

Jaja, nu ska jag undersöka va som finns i kylen och frysen! haaaaajjjjee

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Det blir Kronan för oss också ikväll!

2010-02-27 @ 15:52:57
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0