Fredag/Lidköping/Lugn kväll

Fredag.

Idag så har jag och Emelie tagit en tripp med bilen till Lidköping, kikade runt i affärer.
Jag fick ju då tyvärr "fönstershoppa" inte råd att köpa nåt nu direkt, men Emelie köpte sig en pälsjacka =)
Sen åkte vi hem till mig, packade saker för det va tänkt att vi skulle ut ikväll med Kristina, men vi struntade i det sen, inte världens underbaraste väder direkt. Så jag får se fram emot morgondagens bravader =)
Inflyttningsfest, ska bli skoj. Har ju funderingar på om man ska ha med sig nån inflyttningspresent??

Jaja, nu ikväll då så hämtade mamma mig efter jobbet i Vedum, så åkte vi till Kristina, som hade köpt Black Tower vin till mig, så lika bra att hämta det direkt. Så va det ur världen.
Har inte gjort så mycket nu ikväll, fick ju min film idag, MIRRORS, som jag har kollat klart på, den rekomenderar jag starkt! Jag tycker iallafall att den e bra =)

Imorn på dagen så ska jag åka hem till Kristian och Tina, så att jag kan göra mig iordning med dom plus att jag slipper gå ensam till festen, så då kommer jag gå med dom. Pratade med Kristian förrut, och det va lugnt =)
Har en stor plan på att jag ska ha mitt nya ROSA linne imorn, med den svarta korta skinnjackan till, lr kanske den andra korta jackan. Får se, lär ju ta med mig något mer ifall att jag inte vill ha det rosa =P
Sen så har jag absolut ingen aning om hur jag kommer hem från Vedum imorn =S Kanske får GÅ hem!
I detta hemska väder!!! Vet ingen som jag kan sova hos så jaa.... blir väl som det blir.

Jag e rastlöööös!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0