Torsdag/Sätila/Liseberg/Lugnt

Torsdag.

Idag så åkte jag ju som ni vet till Sätila. Tog ju med Ellen till Liseberg igen =P Fast denna gången visste hon inget! Följde med Josefine och hämtade Ellen på dagis, då blev hon glad med tanke på att hon inte ens visste om att jag hade kommit till Sätila =)
Sa bara till henne att jag och hon skulle åka iväg en sväng senare. DÅ började hon att fundera haha.
Sa ingenting om vart vi skulle. Så tog vi bussen till Götet, hon somnade, väckte henne när vi va i Götet, först då fick hon se/veta vart vi skulle =) Det gillade hon!
Denna gången åktes det inte mycket, hon åkte bara 2 saker själv. Finns fortfarande åkkuponger kvar, kanske blir en tredje gång på liseberg med henne =)
Vi va ju så duktiga och vann stjärnvinst denna gången oxå! =D fast denna gången på dumlehjulet =) inte fel =P så vann vi även 2:a vinst på plopphjulet och 2 st små gossedjur i sån där klo.
Sen tog vi bussen hem till Sätila igen. Allt gick super denna gången oxå =) Skulle va kul att hinna åka dit en tredje gång faktiskt, då kan vi ju kanske va smarta att åka grejer först och sen spela, så man inte behöver tänka på bärandet och vart man ska göra av grejerna =P E rätt sugen påt!
Nu sitter jag här och gör inte mkt, tar det lugnt. Ska kika mer på tv:n hade jag tänkt. Imorn tar jag och åker hemåt, så får man se va jag väljer att göra med denna helgen.
Kommer att lägga in några kort från våran dag på Liseberg, troligtvis imornkväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0