Söndag/Trevlig helg/Pysselsöndag

Söndag.

I fredags så va jag med Jonna en sväng på kvällen, trevligt som alltid. Sen så blev det så att jag va chafför åt några andra till Lidköping, vi blev kvar i Lidköping ett bra tag, kom hem vid halv 5. Men det va faktiskt en trevlig kväll.

Igår så sprang man omkring åt alla håll och kanter här hemma, vi skulle ha kräftskiva på kvällen. Så gjorde iordning en hel del inför det. Hemskt trevlig kräftskiva faktiskt, fast de däringa snappsarna va ju inte det godaste som jag har druckit iaf, det kan jag lova er. Tog tyvärr inga bilder, fast jag har en bild på lilla Signe =) Som jag tog tidigare på dagen.

När kräftskivan började lida mot sitt slut så åkte jag till vänner i Levene på fest, bröllopsfest faktiskt, trevligt va det, men jag blev hemskt trött rätt så fort, mobilen dog, kunde då inte ringa och kolla om skjuts hem (kan inte nummren i huvudet), ingen laddare i närheten så blev så att jag fick sova hos kompisar. Får tacka Malin igen för att hon körde mig från Vara till Levene =)

Idag då, söndag. Mamma hämtade mig i Levene, vi drog in till Vara, köpte oss varsin glass =) Sen åkte vi hem. Blev hemskt rastlös (som vanligt) så funderade på va man kunde göra denna söndag. Kom på till slut va jag kunde göra, att jag inte kommit på det tidigare! Jag ändrade om det lilla lilla badrummet på övervåningen! =) rensade skåpet, slängde ut det, in med hyllan, upp men korgar på väggen, i med grejor i dom, skruvade upp den där toarullshållaren, fyllde hyllan med olika saker. Blev en hel ullaredskasse med skräp...

Blev rätt glad när jag hittade en locktång, precis en sån som jag vill ha! Då visade det sig att den har legat där, i det där skåpet heeeeela tiden, och mamma säger inget om det?! =P rätt nöjd nu faktiskt. Inte för att jag lockar håret var och varanann dag haha men ändå!

Jag tycker att resultatet blev hemskt mycket bättre än va det va innan! (Tog ju tyvärr ingen före bild) men efterbilder blev det.



Ikväll har jag kollat på film, på Pirates of the carribean-at world´s end. Den e superbra tycker jag, alla de filmerna e bra. Kollade på dead man´s chest igår, har tyvärr inte första filmen på dvd =(

Nu ska jag stänga av datorn och sätta på en annan film och kolla på har jag tänkt, kommer förmodligen att somna till den, brukar bli så. Ska även se ifall Lucifer vill komma in och hålla mig sällskap. Gosekatten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0