Söndag/Gårdagen/Kalas

Söndag.

Igår så va det lördag, hade inte planerat nåt. Satt i Kristian och Tinas lägenhet och slappade. Så ringde Kristina och ville att jag skulle komma till en bygdegårdsfest som hon va på. Funderade på hur jag skulle göra lr inte, hon hade skjuts till mig och allt. Men jag tog bilen själv och åkte till och kollade läget. Det va ju inte superkul, men bättre än att sitta själv och uggla. Så stannade kvar. Körde hem Matti och Kristina sen åkte jag och sov.

Jag och Kristina




I torsdags så va jag på torsdagsklubben med Jonna =) fy skam! va kul det va! =) Riktigt sköj!
Plus att det va en hemskt lyckad kväll ;) enligt mig =) Kunde inte bli en bättre kväll. Happy happy!

Så här såg jag ut på torsdagsklubben




Jonna




Drickbart




Blåmärke på min fot efter att en idiottjej hoppar ner från en chen rakt på min fot med världens klack! Typ blå/grått i fram och fortsätter uppåt på foten med en nyans av typ ljusgrått/grönt, plus att det gör rätt ont. På måndagsklubben.


Har glömt att visa min nya fina militärväska


Idag då. Va och hämtade mormor i Lidköping, Philip hade ju sitt kalas ilväll. Så va man på kalas där. Sen hämtade jag Kristian och Tina på tågstationen i Herrljunga, de har varit på Sonisphere Festival. Så åkte vi tillbaka till Philip.
Sen körde jag hem de till Vara. Så åkte jag hem och lagade en helt underbart gó köttfärssås =)

Nu ska jag vandra ner till mitt rum och rensa garderoben, eller mest ordna till i den bland alla kläder, vet ju inte nåt hur jag har det längre så tänkte att jag måste fixa det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0