Söndag/Cruising/Mobil

Söndag.

Igår så blev det Lidköping ändå till slut! =) Men fick ta mig till Lidköping själv, fixade skjuts, Brink kördemig till Lidköping. Så åkte jag direkt till Motorgår´n. Så väntade jag där på Fredrik, Kevin, Micke, Leine och två till. =)
Behövde absolut inte vänta länge. Drack mitt vin i bilen på vägen in.

Så kom de så träffade vi massa folk, mycket trevligt va det kan jag lova! Åkte med de hem i Cadillacen =) trevligt, trevligt! hamen!!!

Idag så har jag inte gjort så värst mycket än, varit uppe i Vedum med mamma en sväng. Ska åka upp igen om ett tag, hålla Helena sällskap ( hon som jobbar på Harmoni ) =) De har satt upp ett tält i Vedum, där de säljer ut från nästan alla affärerna i Vedum, billigt typ outlet =) Så tänkte att jag kan ju hålla henne sällskap. =)
De skulle va där till fyra, så behöver ju inte åka riktigt än.

Sen ikväll kommer Andreas hit, då ska han ha med sig sin HTC, som jag ska kika på om jag vill ha. Så får vi se hur det blir med det, behöver verkligen en ny mobil, blir tokig på min, och alla andra blir oxå tokiga. =P
Så får vi se hur vi löser det.

Längtar till tisdag, för då ska jag åka till Götet för att sova över hos bästa Emelie!! och Johnny. Så åker vi hem tillsammans till Vedum på onsdagen =) Kan bli nice! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0