Onsdag/Föregående dagar/Morgondagen

Onsdag.

I lördags så va vi i Sätila på lilla Signes dop =) Det va trevligt det! Men hemskt varmt. Fick några bra kort. Själva dopet höll inte på så länge i kyrkan, efteråt drog vi hem till Andreas o/c på fika och hade det trevligt =)
Av mig fick Signe ett halsband, en nallebjörn =)

På kvällen så åkte jag med Fredrik, Kevin och Leine till Almesåsen på Rocka Billy =) Vi åkte i Leines fina Cadillac! =D
Så kul!!!! Träffade några man kände där. Blev aldrig så att jag och Kevin gick in utan vi va kvar på parkeringen istället, allt folk va ju typ där så.
Men som sagt, det va en hemskt trevlig dag/kväll/natt!!!

Igår så va jag och Ellen på Liseberg! =) Vi hade jättekul där. Spelade på massa hjul och åkte lite grejer =)
Vi vann faktiskt stjärnvinst på marabouhjulet! =D =D Jag och Ellen blev superglada! Då hade vi bara varit inne i ca 10 minuter så vi gick och låste in våra grejer i ett stort skåp =)
Ellen ville gärna vinna på daimhjulet oxå så vi gick och spelade på det, och ja då, då vann vi första vinst! En daimpåse =) Sen så drog vi upp två stycken gossedjur i sånna där klomaskiner, drop upp de två samtidigt.

Så vi hade en del att bära på när vi skulle lämna Liseberg. Men det va det lätt värt! =) Måste verkligen göra om en sån dag med Ellen =)

Ellen med marabou


Jag och Ellen när vi åker Sagoslottet


Denna dagen så har jag åkt med mamma och Philip till Falköping, de köpte fiskar till Philips stora akvarium. Sen åkte vi hem till Philip, mamma lagade mat, gött!
Sen åkte vi hem till oss, jag slängde i kräftburarna i dammen "sjön" här hemma, så får vi se imorn om det har trillat in några knäppa kräftor. Kvällen ägnade jag åt att tvätta, snabbvaxa min bil och så tog jag även det mirakulösa medlet Bumper Shine på det svarta, blev som nytt! Strax ska jag åka upp till Vedum, till stationen där Sabina kommer med tåget så åker vi hem till Philip, så e la jag där en sväng.

Imorn så ska jag och mamma åka en sväng till Lisch, handla mat mm. Så ska vi hämta en dräkt åt Josefine som de ska ha på en möhippa lr nåt. Sen på kvällen så ska jag och Sofia åka till larv och spela bilbingo igen hehe. Måste ju vinna nån gång ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0