Måndag/Målning/Annat

Måndag.

Idag så hade jag absolut inget att göra, inget inplanerat, blev såklart rastlös. Fixade lite här hemma, vattnade blommor inne/ute. Så tog jag tag i att måla mitt planteringsbord, andra omgången så det va gjort, måste måla det en gång till så att det verkligen tål att stå ute. Vill ju börja fixa till bordet med alla de andra grejorna nu. Så imorn ska jag försöka komma upp i tid, typ runt 9-tiden så jag hinner med lite saker, så då tänker jag ta och måla sista gången, så kommer det definitivt va torrt tills på onsdag. Ska nämligen till Sätila imorn och sova över.

Nu börjar det verkligen bli segt att bara gå hemma, längtar sååååå mycket tills jag får börja på Harmoni! Få hålla på med det jag gillar och vill, BLOMMOR!!! Får förhoppningsvis börja i september =D Men innan det så måste jag in på ett trökmöte på arbetsförmedlingen....blööööh!

Vill så gärna flytta snart oxå, skulle va skönt faktiskt, få lite eget, som bara e mitt typ. Vill hitta en trevlig lägenhet i Lidköping, där vill jag bo. Men först måste man ju ha råd med att flytta oxå... så det lär ju inte hända än. Men nån gång så händer det! det har jag bestämt! Gärna på Skaragatan, nära till precis allt!

Så längtar jag även tills jag fyller år ( tyvärr ett bra tag kvar ), i oktober, men känns som att det kommer gå fort dit, det e ju som sagt snart september. Hösten kommer krypande, jag gillar hösten!

På lördag så e det cruising i Lidköping, har blivit tillfrågad om att åka med i en Impala, men måste kolla upp det om den människan kommer ihåg att hon har frågat mig, annars blir det dumt. Om det e så så får jag fråga mina grannar om jag får åka med dom i sin Dodge coronet. Får se närmare helgen.

Har ju smidit lite planer de sista dagarna här... om att jag ska ta med Ellen en gång till till Liseberg, innan det stänger. Men denna gången så har jag planerat att det ska bli som en liten överraskning för henne, åka till Sätila och hämta henne så tar vi bussen in till Liseberg så får hon se när vi kommer fram vart vi kommer att vara. =)
Får ju bli rätt så snart, typ kanske nästa vecka, beror ju på vad de har planerat och om jag har börjat på Harmoni då lr inte, har ju typ fullbokat denna vecka själv.
Men det löser dig säkert! Får vi hoppas på.

Måste träffa min underbara Emelie snart oxå! När hon får ledigt, har inte träffat henne på minst 1 månad, om inte mer! =O Känns knepigt det däringa. Men det blir väl snart.

Nu ska jag pallra mig upp och slänga in en dvdfilm och kika på, och sen sova givetvis. Jag som ska försöka komma upp i någorlunda tid imorn, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0