Måndag/HTC/REA/Planteringsbord

Måndag.

Igår så kom ju Andreas och hade med sig sin HTC, och nu e den MIN! =D Happy, Happy!!! En helt underbar mobil! Supernöjd!!!!!!! =D

Min HTC



Idag så har jag och mamma varit hos Kristian och ätit mat med honom, det blev friterad kyckling =) Sen så blev det även lite glass =P ( ovanligt ). Sen så åkte vi och hälsade på mammas vän en sväng. Sen innan vi åkte hem så hick vi in på Lises och kollade, rea där. Fick en fin lång tröja, passade jättebra med skinnleggings =) Rosa e den oxå, sensation!!! haha!

Den rosa tröjan


Igår så flyttade jag och pappa planteringsbordet till sin plats. Blev perfekt!

Planteringsbordet






Nu ska jag tvätta och greja lite. Ikväll ska jag köra mamma på symöte, åker till en vän och är där så länge tills hon ska hämtas. Imornkväll så ska jag åka till Göteborg till Emelie och Johnny =) Få se hur de bor. Så åker vi hem på onsdagen ihop. Får se va vi hittar på för nåt.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Hälsa tack för maten till din mamma. Blev glad när jag kom hem och det fanns mat i kylen=)

2010-08-30 @ 21:34:47
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0