Fredagen den 13:e haha

Fredag.

Igår så va ju jag och Kristina på bilbingo, tro fan att man inte vann ett endaste litet öre denna gången heller, det e då faaan det. Vill vinna massor!

När jag kom hem så skulle jag göra kor med bröd till mig, jag la korvbröden på diskbänken, katterna va inne, men tänkte det att de kommer ändå inte hoppa upp och sno det för katter äter la enna inte bröd tänkte jag.
Gick upp en sväng. När jag kommer ner så sitter Tessie och käkar korvbröd! =O =P Katter äter la inte det va jag vet. Hon e allt en riktig liten tjuv hon.

Har bildbevis!

Tessie äter korvbröd


Idag så e det då fredag, den 13:e. Så kallad otursdag. Än har det inte hänt nåt otursaktigt. Men va skjutton händer denna fredag??? Har inte nåt planerat. Så sugen på att hitta på nåt. Behöver inte va nåt speciellt direkt, bara jag får hitta på nåt! Längtar ju som attan tills imorn! DÅ e det Signes dop =D

Det e ju trökväder ute oxå, tycker att det kan spricka upp och bli värsta solskenet nu! Bort med alla moln! E hemskt arg på  min bil oxå ju, vattnet i kylaren bara försvinner spårlöst nånstans! Helknäppt! Tommy kollade på´t igår, men så absolut inget. Ska ut och kika på´t nu, se om det finns nåt kvar över huvudtaget så jag kanske kan ta mig en trip upp till Vedum, hälsa på Philip typ.

På tal om annat. Jag e så himla godissugen så jag vet inte va! Tänk va gött det hade varit med en Marabou nu! Men jag har ju slutat med godis...igen! haha! Har gått bra än så länge =) Äter fruktsallad exakt varje dag! *stolt*

Men men, ha det gött så länge!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0