Torsdag/Projektarbete/Fika/Skor/Slappa

Torsdag.

Idag så utförde jag och Emma vårat projektarbete, som var att gör 6 st olika brudbuketter.
Olika högtider:
Alla Hjärtans Dag
Påsk
Midsommar
Halloween
Jul
Nyår

Blev fina, tycker vi iaf. Nöjda blev vi oxå, det mesta blev faktiskt som vi hade tänkt oss =)

Efter det så åkte vi ut till Överby med mamma och Ann-Chatrine och fikade, det blev Espresso House! Mums!
Sen så åkte Emma hem så gick vi andra och kikade lite grann i affärer.
Jag hittade ett par riktigt läckra skor på rea! =) Köpte även ett par skor som jag ska ha på balen tidigare i veckan.

Nu sitter jag här och ska dra mig uppåt till soffan med Lucifer och kanske Tessie och slappa framför tv:n. Imorn så kan jag sova hur länge jag vill! sååå härligt! Får se om jag tar mig till Lisch imorn och tränar och lämnar mitt CV, jag menar så e det gjort.

Har ingen aning om va jag ska hitta på i helgen, vet inget som händer. Känns som att det kommer bli en lugn helg för mig. Har inga läxor som jag kan göra heller, för jag har ju varit så duktig och gjort ALLA som jag hade =) Känns så skönt!!!

Blir en liten hög med bilder här i detta inlägget =)

Alla Hjärtans Dag


Påsk


Midsommar


Halloween


Jul


Nyår


Balskorna


Balskorna


Mina underbart snygga leopardmönstrade skor!!!


Mina nya snyggingar!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Det var minsann snygga leosar!



...och många fina buketter - du är ju superduktig!

2010-04-16 @ 00:11:09
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Sheila

VIlka fina buketter! ;D



Hoppas du får en fortsatt fin måndag :)

2010-06-07 @ 11:56:57
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0