Tisdag/Skolan/Hem/Sminkparty

Tisdag.

Sitter just nu i skolan och kikar lite på projektarbetet, vad man ska skriva, eftersom jag och Emma har ju utfört vårar projektarbete, och man ska ju ha skrivit före man utför det och det har vi ju gjort. Så ska man även skriva efter utförandet och Emma e ju inte här denna veckan så jag tänkte att jag kan ju förbereda det som ska skrivas.

Så har skrivit ner en liten hög med punkter här. Nu ska jag börja kika på vad för typ av brudbukett som jag ska göra till uppgiften " Viktorias brudbukett ". Vi får alltså tänka efter vad för typ av brudbukett vi tror att kronprinsessan Viktoria skulle vilja ha. Det e rätt svårt kan jag lova!!! Det som jag har kommit fram till nu e iaf en färg som ska va med men ska ju ha fler färger, vet inte om jag ska göra en rund kompakt eller en dropformad eller linjegrupperad. Svåååårt!!!

Får la sitta och klura på´t och kika på internet efter lite inspiration. Om en halv timme har vi lunchrast till klockan 12, så slutar jag 1. Gött!!!

Ikväll så blir det till att åka på sminkparty med mamma, blir la sköj, kanske hittar nåt trevligt.
Då ska jag komma ihåg att fråga vart i hela helv**e Sara grejs e som hon beställde för ett antal månader sen!!!
Både jag och Sara undrar ju kan man ju säga!!!

Sen efter det blir det väl bara slapp hemma skulle jag tro! Imorn blir det till att åka till praktiken.

 

 


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Vilken rolig uppgift - Victorias brudbukett - du kommer säkert göra den fantastiskt snygg och passande - du kan det där med att kombinera färger och sätta ihop snyggt - ska bli kul att se resultatet sen!

2010-04-20 @ 16:49:22
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0