Tisdag/Nytt bös/Övningskörning/Lugn kväll

Tisdag.

Har inte bloggat på ett bra tag upptäckte jag =O skulle gjort det igår men då glömde jag bort det totalt.

Men men, igår så gick jag upp tio i 6 på morgonen! För att jag, mamma, mormor, moster och en vän till mamma skulle åka till Ge-Kås i Ullared. Va hemskt trött vill jag lova!!!
Men konstigt nog så va jag vaken heeela vägen dit, hade bara sovit i 2 timmar.
Det va som tur var ingen kö när vi kom dit så det va bara till att knalla raka vägen in =)

Fick köpt mig lite grejer, jag e nöjd med det =) Bilder kommer här under!
Sen käkade vi mat, sen belv det en trip till Sätila oxå, till Andreas, Josefine och Ellen, fikade och hade det trevligt. Innan vi skulle åka hem så skulle Ellen visa att hon hade lärt sig att cykla UTAN stödhjul =)
Jisses! va fort det gick! Duktiga Ellen! =)

Vi tog även en trip till Philip, för moster har aldrig sett hur han har det i sin lägenhet. Fikade även där, lr aa jag drack en festis =P sen, äntligen! så kom jag hem! Det va himla gött vill jag lova!!!

Ja, och idag då, Tisdag. vaknade upp trötter, då va det fint väder. Åkte och övningskörde med trafikskolan i Lidköping, då blev det skitväder, solen försvann och det började att regna =( Men körningen va svår med vissa saker idag tyckte jag iaf. Kom hem för bara 2 timmar sen, så min dag har jag helt enkelt spenderat i en bil.

Kom precis ur duschen, va väldigt skönt att duscha. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, har gjort mig en potatisgratäng ( ingen köpt! ) till det så får det bli köttbullar! =)
Sen så kommer väl jag spendera min kväll med att försöka få nån läxgrej gjord och slapp i soffan med varm choklad och en hel hög med katter! =)

3/4 tights


Leggings med svart spets på (syns tyvärr inte på bilden )


En KISS t-shirt


3/4 byxor


3/4 byxor


Väska


Trädgårdsprylar


Zinkkrukor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0