Söndag/Grejat/Bakat/Aj Aj

Söndag.

Japp idag så gick jag upp halv 11 faktiskt, trodde jag skulle gå betydligt senare med tanke på att man kom hem halv 4 inatt, Emelie va ju shafför och jag va med som sällskap.
Mamma hade åkt till Vedum utan att fråga om jag ville med, för det ville jag =P
Så kastade mig i duschen, blåste håret och tog en trip till Vedum va det tänkt, men kom inte längre än till "karlgubbelia" för där så kommer Kristina, Matti och Walle åkandes haha. Så fick skjuts av dom till Vedum därifrån =P Det ni, det kallar jag en himla tur!

Hittade mamma, nä men jag visste vart hon var så knallade dit, så åkte vi och handlade. Hade bestämt mig för att grilla för första gången i år. Så kom Sabina och Philip och grillade de oxå.
Sen så kom även Kristian och Jarnet, de skulle elda en stor hög. Så höll vi på och fipplade där.

Jag hade ju köpt några fröer oxå, två olika blomsorter, Vildklint och Ringblomma. Så jag sådde det.
Sen så va jag även duktig och krattade ur massa, massa löv ur rabatterna ( såg inte så bra ut innan ).
Efter det så gick jag in och tog det lilla lugna, tyckte att jag förtjänade det faktiskt!

Förresten! Jag hjälpte Kristian med en liten, liten sak förrut oxå, tog loss ett vinterdäck från hans bil! det ni haha! xD Jag kan allt!!

Har även hunnit med att baka, blev chokladfudgetårta, den blev kanoners! Så försökte jag mig på en grej som e till skolan, idrottsSKIT!!! Blir så förbannad på´t! Gick väl inte hundra, men ska försöka göra klart det imornkväll!
Så man slipper skiiiiten!!!

Har övningskört idag, med pappa då, fast körde bara till Vedum, hann inte med så mycket mer faktiskt, men ska övningsköra på tisdag med trafikskolan, hoppas att det går bra.

Sen slängde jag mig i soffan med Lucifer för att äntligen få slappa framför tv:n, jag gillar verkligen det! haha.
Kollade på Wallander. Nu känner jag mig väldans hängig, huvudet dunkar som faaan =( blää, kommer inte orka med nån skola imorn känner jag nu men måste dit ju... bläää. Hoppas att det blir en kort dag, har ju varit så det senaste gångerna. Måste åka och träna imorn, dels för mig själv och dels för att måste kolla grejer som hör till arbetet gällade idrottsgrejset...

Men men, nu ska jag sova! Hoppas ni mår bra iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0