Måndag/Skolan/Överby/Promenad/Borås/Hem

Måndag.

Ja, idag så har jag varit i skolan som vanligt, sen tog jag mig en snabb trip till Överby och åt mat på MAX och knallade till Glitter och köpte clips.
Sen tog jag och åkte hemåt, fick bli en promenad från Vedum och hem, det va rätt varmt kan jag säga!

Blev att man i princip vände i dörren när man kom hem för att åka med mamma till Herrljunga för att ta tåget till Borås därifrån. Åkte till Emelie så klippte hon mig, mitt hår va väldigt sletet!!!

Så satt vi och tjöta en massa skit i vanliga fall. Sen tog jag tåget hem runt 20-tiden.
Nu har jag varit hemma en liten stund, ska precis äta underbart gooood mat!!! Kyckling, Pasta och bearnésås!!! så gött!!!

Har ju även beställt löshår, både platt och lockigt i syntet med clips.
Det lockiga ska jag ha på balen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0