Lördag/Trött/Lisch/Vidare till Philip o/c

Lördag.

Igår så åkte jag upp till Vedum till Philip, Sabina och Emmy, satt och ja inte gjorde så mycket faktiskt. Tjötade och kollade på tv typ.
Senare på kvällen så kom Mattis till oss, hade hade med sig vin till mig och han, väldigt gött vin var det =) Det var ett vitt vin som hette Twisted, smakar nästan som Black Tower tyckte jag allt. Whiskyn kom ju givetvis fram oxå såklart, så det satt Philip och Mattis och surplade på, icke jag! usch och fy för whisky! Så blev det att vi satt och drack hos Philip och pratade och hade trevligt =)

Idag så va man rätt seg när man skulle upp, skulle med mamma till Lisch idag så vi gick upp typ runt 9-tiden. Jobbigt! Provade en tröja på Gina som jag bara måste ha! Det e en sån "High scool" tröja, kallar jag dom iaf =P Vill ha den grön/gråa, va superskön!!!

Ikväll så ska jag väl börja kvällen med att åka upp till Philip, Sabina och Emmy, så skulle även Rosberg komma till Vedum, sen så vet jag inte va vi ska hitta på. Hoppas vi hittar på nåt sköj iaf! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0