Lördag/Kisse/Lugnt

Lördag.

Vaknade redan 9 imorse, fast låg och drog ett bra tag. Lucifer låg och stensov på mig.
Gick upp, käkade frukost, kollat på tv, sen har jag inte gjort så mycket mer. Sitter vid datorn nu och har Tessie i knät, snacka om att hon trivs!

Ikväll så kommer det att bli en lugn kväll med Emelie, hon ska va shafför åt Philip och Sabina och då ska jag åka med som sällskap. Vi pratade på det igår att vi kanske ska ha en myskväll då med film, chips, morötter och dipp, nåt i den stilen om vi inte hittar nånstans att ta vägen så länge under tiden tills vi ska hämta dom igen. Vem vet, kanske fixa ihop lite tacos ikväll oxå, tacos e ALDRIG fel =)

Men det löser sig alltid, har icke pratat med Emelie nåt idag än, ska la slå en pling till henne senare hade jag allt tänkt!

Har ringt Andreas och Josefine oxå, måste fråga de en sak, kan ha hittat en borttappad sak som tillhör dom.
Får la testa slå en pling till dom nu igen.

Ha det gött så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0