Fredag/Löshår/Lisch/Fest!

Fredag.

Idag så åkte jag till Agge det första jag gjorde, vi satte i löshåret så att hon skulle kunna klippa till det. Det blev bra =) Väldigt, väldigt ovant vill jag looova! Första gången i hela mitt liv jag testar det, det e med clips.

Sen åkte jag till Lisch med Emelie S =) vi gick och käkade på Rhodos, så gött! Sen gick vi till Gina Tricot och skulle se om man hittade några fina kläder till kvällen =)
Jag köpte ett linne som både va leopard och militär =D Så fint! och en kjol som jag ska ha till.
Sen gick vi och köpte viiin! Sen så tog vi tåget hem.

Nu sitter jag hemma hos Emelie S, har sminkat oss och dricker nu vin =) Ska byta om till mina fina nya kläder snart! =D ska gå och möta Kristina och Jennifer, de ska oxå med =D

Ne nu måste jag sluta skriva här ha det gött!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0