Fredag/Bakning/Besök

Fredag.

Jahopp, fredag då. Har faktiskt inte gjort så himla mycket idag, fixat lite grann här hemma. Sen så när mamma kom hem så gick vi bort till grannen och grattade henne lite, fyller år idag.

Snart så ska jag börja baka hade jag tänkt, va allt ett herrans tag sen faktiskt. Funderar på om jag ska ta mig an och göra en chokladfudgetårta mmm =P Hade först tänkt att bara gör negerbollar men får nog bli en sån tårta istället =) Philip, Sabina och Emelie ska komma hit ikväll nämligen =) Sen får vi se vad vi gör av denna kvällen.

Hoppas vi hittar på nåt iaf och inte bara sitter och glor som massa ugglor.
men men nu ska jag börja! Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0