Praktik Torsdag

Torsdag.

Idag, praktik som vanligt, det va mycket begravningsbinderier idag,jag gjorde en låg linjegrupperad 

begravningsdekoration och en hög med handbuketter.

Innan vi slutade idag så tömde vi hela kylen på blommor,en del, och tog ut allt till den stora kylen för den som

är i affären skulle frostas av under natten.

Det va kul idag med.



Ikväll så har jag och mamma varit hos Kristian, han håller på att bygga upp allt gammalt lego hehe.

Jag kikade på Idol där och mysde med Fluffy och Maja.

Sen hittade jag mitt gammla tjejlego,så satte ihop det hehe.

Sen kom Philip men då skulle jag och mamma hem, nu kikar jag på film och ska kika  runt här.

En sak får man inte glömma, Imorn Fredag den 11 September fyller bror Andreas 30 år! Grattis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0