Praktik Onsdag

Onsdag.

Idag va det praktik då da, trevligt men va rätt segt de sista timmarna eftersom det inte fanns nåt att göra

och dåligt med kunder.

Fick en stor svart/silvrig kruka av Susanne idag =D fick den för att det va små repor på ett ställe, och då

kommer inte den bli såld så då gav hon mig den istället för att hon visste att att jag tyckte om den =) så snällt!

Så köpte jag och mamma varsin Orkidé igen =P också fick jag en garderobsblomma av mamma som jag har

i den svarta krukan =)



Ikväll då så har pappa placerat garderoberna på sin rätta plats =) så har fått in alla kläder i dom, men

behöver ju mer galgar kan man säga haha.

så har jag fått ner sängen, pappa och Tommy bar ner den så har jag fått ner byrån oxå.

så nu har jag nytt och frächt rum =)

Det enda som e kvar e att få upp lite saker på väggarna =)


Nu kikar jag på film och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Tina

Första natten i nya rummet. Hur kändes det?

2009-09-03 @ 12:56:58
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0