Onsdag då

Onsdag.

Idag så va det praktik som vanligt, fick träffa Sara,en annan praktikant som ska va på Molins i 3 veckor, hon går

oxå tredje året i gymnasiet, mycket trevlig =) Vi hade jättekul idag =)

Vi fick exponera om hela uteplatsen hur vi ville =D Det va kul det, när vi va klara så visade vi det för Sussie, hon

blev så nöjd! Kändes gött haha.

Så fixade jag så att Andreas sålde handsprit till Molins, bara för att jag hade med mig en liten flaska så såg Sussie

den och frågade vad det va då sa jag att det va handsprit och att det e min bror som säljer sånna =P Så då ringde
hon upp Andreas och beställde ett gäng haha. Andreas ringde och tackade för att jag hjälpte honom att få sålt

hähä, kändes gött det.



Fick ett ryck och gick ut och gick förrut i en timme oxå =) det va nice, ska försöka att gå ut och gå den rundan

varje dag, så får la vi se hur det går haha.

Sen så när jag kom hem efter min promenad så övningskörde jag =) Det gick riktigt,riktigt bra faktiskt =)

Sen slängde jag mig i soffan med Lucifer och kollade på Idol.

Nu kollar jag på film och ska öva lite i körkortsboken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0