Mycket trevlig Lördag!

Lördag.

Idag har det varit en riktigt trevlig dag/kväll på Liseberg med Kakan,Emilia,Frank,Mimmi och Erika =) Blev

nämligen helt plötsligt medbjuden av Kakan igår, allt va betalt och klart och då tackar man ju helst inte nej direkt.

Riktigt lyckat! hade det jättekul!

Åkte Flumeride med Kakan,Frank och Erika, va askul! men fy fasen vilket kort haha xD Både Kakan och Mimmi

köpte det haha!

Sen åkte jag och Erika virvelvinden,Lisebergsbanan medans Kakan och Frank åkte Balder, fy fasen va de såg ut

på det kortet haha!

Vi spelade en massa på hjul, mest Kakan oxh Frank, Kakan vann stjärnvinst på Alladinhjulet och 2:a vinst på

centerhjulet och 2.a vinst på dvd-hjulet.

Frank vann oxå ett par gånger, jag fick en godispåse att äta upp av honom mohaha! gött!

Emilia blev målad i ansiktet oxå, hon ville ha en rosa fjäril ^^

Men fy faaaaan vilken hemst syn vi fick =O Det kom och gick förbi en transa! Så vidrig! Knubbig gubbe med kort

kort svart kjol och klackskor och sminkad som aset! jag började ju skratta kan jag ju säga haha! Va rätt

svårt att inte göra det haha.

Sen mötte vi oxå han som spelar pappan i Teliareklamen oxå hehe.

Ne men detta va en riktigt lyckad dag/kväll som sagt, jätte tacksam för allt, betalade inget själv, fick även massa

åkkuponger av Kakan o så.

Vi hade även tur med vädret, inte en endaste regndroppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0