Florist Torsdag

Torsdag.

Praktiken idag då =) Idag så har jag fått göra en hög begravningsdekoration =D Den blev kanonbra!

Sussie och Sofia blev görnöjda med den =D jag oxå för den delen =P

Så har jag gjort runda kompakta höstbuketter, två höstiga buketter i nivå och höstiga snittarrangemang

blev så nöjd med allt! Allt gick fin fint idag =P

Förrutom att man har haft ont i huvudet HELA dagen,har det fortfarande =/

Men i övrigt så har det varit en bra dag faktiskt =)



Har softat hela tiden sen jag kom hem, jag har köpt fler galgar så nu ska jag hänga upp partykläderna =)

Hoppas bara att galgarna räcker haha xD




Kommentarer
Postat av: Mia ❤

Låter som en kul praktik! Trevlig helg :)

2009-09-04 @ 09:27:27
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0