Florist Tisdag

Tisdag.

Idag har det varit florist i skolan,har gjort en annorlunda brudbukett.

Det va kul tycker jag, Emma tog kort på min med sin kamera så ska få den så den kommer

nog upp här snart så får ni se resultatet.



Kristian och Tina kom och hämtade mig idag så åkte vi till Tinas mormor =)

Vi fick mat där, riktigt god vill jag lova! det va grekiska biffat, potatis och sås.

Så träffade man på Musse och Mimmi såklart =D Tinas mormor fick de av mig som kattungar förra sommaren =)

Det har ju växt kan man säga, speciellt Musse.



Ikväll har jag fållat upp sovrumsgardinerna, fått upp den lilla gardinen i sovrummet, fått upp draperiet i

dörröppningen mellan sovrummet och tvrummet, fått upp klistergrejset på en garderob.

Det som e kvar att göras e att få upp en hylla, få upp tavlor, få dit tv:n, få dit byrån, få dit sängen, få

garderoberna på sin rätta plats, få upp spegelväggen och få ner alla kläderna, det va nog allt sen e det klart!


Nu: Sängen, Film, Sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0