Florist i skolan

Tisdag.

Idag så va det florist i skolan då =) Fick göra en vattenfalls kistdekoration i transparant stil.

Det va kul tycker jag, blev riktigt nöjd =)










Har även klippt gräset här hemma oxå,inte jättekul men det måste ju oxå göras, har tagit ner alla mina

skor till rummet oxå =) det va ett par stycken hehe. Hade till och med glömt av att jag hade ett par av de jag

hittade.

Nu har man tagit sig till soffan och kollar på Idol 2009, sen blir det till att kika på Andra Avenyn oxå.

Efter det så får la man se vad man ska göra, ska iaf duscha, så blir det la film som vanligt.



Kommentarer
Postat av: Tina

Duktiga du.

2009-09-09 @ 08:49:18
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0